Διοργανωτής:ΔΕΘ-HELEXPO Α.Ε.
Τόπος:Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
Ημερομηνίες:29/01/2015-01/02/2015
Ωράριο Λειτουργίας:Πέμπτη, Παρασκευή & Κυριακή 10:00-19:00, Σάββατο 10:00-20:00 
Είσοδος:για Εμπορικούς Επισκέπτες & κοινό
Τιμή Εισιτηρίου:Είσοδος Ελεύθερη για Εμπορικούς Επισκέπτες και 6 € για το κοινό
Συχνότητα:Ανά δύο έτη
Αριθμός προηγούμενων Διοργανώσεων: 8

Λίγα λόγια για τη Διοργάνωση:

Η ZOOTECHNIA είναι η μοναδική εξειδικευμένη έκθεση στον τομέα των παραγωγικών ζώων στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια. Ανοίγει τις πύλες της κάθε δύο χρόνια στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης και παρουσιάζει τις εξελίξεις στον κτηνοτροφικό - πτηνοτροφικό κλάδο.

Στόχος της είναι να ενημερώνει και να προβάλλει όλα τα σημαντικά είδη παραγωγικών ζώων, μηχανημάτων, υπηρεσιών και ερευνών καθώς και να συμβάλλει στη διεύρυνση νέων αγορών και στη δημιουργία νέων συναλλαγών. Τη διοργάνωση της ZOOTECHNIA έχει η HELEXPO που με τα 80 χρόνια εμπειρίας της εγγυάται την επιτυχημένη διεξαγωγή της.

Με διεθνείς συμμετοχές η ZOOTECHNIA αποτελεί πόλο έλξης για επιχειρηματίες του κτηνοτροφικού, και του πτηνοτροφικού κλάδου, βιομηχάνους, βιοτεχνίες, αντιπροσώπους επιχειρήσεων, στελέχη οργανισμών, εταιριών, υπηρεσιών, αλλά και απλούς καταναλωτές, που ενδιαφέρονται για τον κλάδο. Με φανατικούς εκθέτες (80% των εκθετών την επιλέγουν αποκλειστικά για την προβολή τους) και με συμμετοχές από όλο τον κόσμο - η ZOOTECHNIA προσφέρει και εγγυάται μόνο επιτυχίες, καθώς αποτελεί την μεγαλύτερη και σημαντικότερη συνάντηση του κλάδου.

Υπεύθυνος Έκθεσης: Βασίλης Σπύρου
Τηλ.: 2310 291 101, Φαξ: 2310 291 551
Ε-mail: 
zootechnia@helexpo.gr
Website: http://zootechnia.helexpo.gr/zootechnia

Ενδεικτικά Αποτελέσματα Έρευνας σε Εκθέτες και Επισκέπτες:
Συγκεντρωτικά Στοιχεία Έκθεσης:

Το 61,0% των Εκθετών αξιολογεί την συμμετοχή του στην «Zootechnia 2015» ως καλή, ενώ ακόμα ένα 24,0% ως πολύ καλή.

Διάγραμμα. Αξιολόγηση της συμμετοχής των επιχειρήσεων στην «9η Zootechnia»

Όσον αφορά το βαθμό επιτυχίας των αρχικών στόχων που είχαν τεθεί από τους Εκθέτες με τη συμμετοχή τους στην 9η Zootechnia, η γενική εικόνα δείχνει έναν πολύ καλό και καλό βαθμό ικανοποίησης των στόχων αυτών. Ειδικότερα o στόχος της πληροφόρησης (να πληροφορήσουν και να πληροφορηθούν οι Εκθέτες), εμφανίζει πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης, αφού το 16% και το 49,02% των Εκθετών θεωρεί εξαιρετικό και πολύ καλό αντίστοιχα το βαθμό ικανοποίησης. Επίσης, ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 27,03% το θεωρεί καλό, ενώ αντίθετα δεν υπάρχει κανένας εκθέτης που να θεωρεί ότι δεν επετεύχθη καθόλου ο στόχος αυτός. Ο στόχος της προβολής της επιχείρησης, φαίνεται να ικανοποιήθηκε σε ποσοστό 43,90% των Εκθετών σε πολύ καλό βαθμό, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 18% το θεωρεί εξαιρετικό. Επίσης ένα σημαντικό ποσοστό των Εκθετών (31,02%) θεωρεί ότι επετεύχθη σε καλό βαθμό ο στόχος αυτός. Σχετικά με τον στόχο της δημιουργίας επαφών για παραγγελίες από νέους πελάτες, εμφανίζει επίσης υψηλά ποσοστά ικανοποίησης. Έτσι το 34,04 % των Εκθετών θεωρεί ότι ο στόχος αυτός ικανοποιήθηκε σε πολύ καλό βαθμό και άλλο ένα 37,02% σε καλό. Επίσης ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 10,09% θεωρεί ότι ο στόχος αυτός ικανοποιήθηκε σε εξαιρετικό βαθμό, αλλά και ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 1,1% θεωρεί ότι δεν επετεύχθη καθόλου.

Διάγραμμα. Βαθμός ικανοποίησης των στόχων της Έκθεσης

Από τους Εκθέτες ένα μεγάλο ποσοστό (65%) σκοπεύει να πάρει μέρος και στην επόμενη Ζootechnia, ενώ ένα επίσης αρκετά μεγάλο ποσοστό (32%) ίσως πάρει μέρος στην επόμενη έκθεση. Τα ποσοστά φαίνονται αναλυτικά στο παρακάτω διάγραμμα.

Διάγραμμα. Πρόθεση συμμετοχής στην επόμενη Zootechnia

Οι Εκθέτες της 9ης Ζootechnia συμμετείχαν προσδοκώντας η συμμετοχή τους στην Έκθεση να επιφέρει μελλοντικά (μετά τη λήξη της Έκθεσης) επιπλέον δραστηριότητα για την επιχείρησή τους σε ποσοστό 97,0%.

Διάγραμμα. Πιστεύετε ότι η συμμετοχή σας στην Έκθεση θα επιφέρει μελλοντικά επιπλέον δραστηριότητα για την επιχείρησή σας;

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι εμπορικές συμφωνίες κατά την διάρκεια της επίσκεψης στην Έκθεση πραγματοποίησε το 19% των Επισκεπτών.

Διάγραμμα. Πραγματοποίηση Εμπορικών Συμφωνιών κατά τη διάρκεια της Έκθεσης

Όσον αφορά το σκοπό της επίσκεψης στην Έκθεση, ένα μεγάλο ποσοστό των Επισκεπτών δηλώνει ότι την επισκέφθηκε για αγορές (53,91%), για λόγους πληροφόρησης το 18,99% και ένα 5,59% για ενημέρωση. Τέλος 1,12%  των Επισκεπτών είχε σκοπό τις καινούργιες επαφές και ένα 3,91% τη συνάντηση νέων εμπορικών συνεταίρων.

Διάγραμμα. Σκοπός επίσκεψης της 9ης Zootechnia

Οι ξένοι Επισκέπτες (Hosted Buyers) που υπήρχαν στην Έκθεση και συμμετείχαν στη διεξαγωγή της έρευνας μέσω ερωτηματολογίων (συνολικά 22 Hosted Buyers), κατά μεγάλο μέρος (σε ποσοστό 45%) προέρχονταν από την Κύπρο, το 27% από τη Ρουμανία, το 18% από τη Ρωσία, το 5% από την Αλβανία και το 5% από το Βέλγιο.

Διάγραμμα. Χώρες προέλευσης Hosted Buyers

 

Η αποδοτικότητα των συναντήσεων των Ξένων Επισκεπτών (Hosted Buyers) με Εκθέτες της 9ης Zootechnia εξετάζεται στο παρακάτω γράφημα. Σύμφωνα με τις απαντήσεις που συλλέχθηκαν, το 95% πιστεύει ότι οι συναντήσεις με Εκθέτες κατά τη διάρκεια της Έκθεσης ήταν αποδοτικές και το 5% πιστεύει πως δεν ήταν.

Διάγραμμα. Αξιολόγηση αποδοτικότητας συναντήσεων Ξένων Επισκεπτών με Εκθέτες